Strata masy ciała dla kobiet powyżej 40 roku życia

Utrata wagi jest ciężka dla każdego. Ale utrata wagi po 40-tce może być prawdziwą walką. Rozważając utratę wagi dla kobiet po 40. roku życia, należy wziąć pod uwagę wyjątkowe zmiany hormonalne, dostosowanie stylu życia oraz względy związane z ćwiczeniami, z którymi najprawdopodobniej będziesz miał do czynienia, gdy osiągniesz ten szczególny wiek.

Niezależnie od tego, czy jesteś po czterdziestce, czy po prostu zbliżasz się do czwartej dekady, utrata masy ciała jest możliwa. Ale trzeba planować z wyprzedzeniem, ćwiczenia inteligentniejsze, i jeść dobrą dietę pełną kluczowych składników odżywczych, które będą utrzymywać swoje ciało młody i silny. Użyj tej listy dawek i nie dla utraty wagi po 40, w tym porady diety, plany posiłków i fitness rutyny, aby uzyskać i utrzymać ciało chcesz.

Odwiedź lekarza

Po ukończeniu 40 roku życia zaczynasz zauważać znaczące zmiany w wyglądzie i odczuciu swojego ciała. Oczywiście, niektóre zmiany, takie jak siwe włosy i zmarszczki, są różnicami kosmetycznymi, które niekoniecznie wpływają na Twoje zdrowie. Ale inne zmiany, takie jak wzrost wagi lub nowe obszary ciała, w których utrzymujesz wagę, mogą mieć wpływ na Twoją długowieczność.

Nie obwiniaj się (całkowicie) za menopauzę.

Czy zmiany menopauzalne mają wpływ na Twoją wagę? Wiele kobiet zmaga się z utratą wagi przed, w trakcie, a czasem nawet długo po menopauzie. Przyrost masy ciała w tym czasie może być związany ze zmianami w hormonach.1 Ale jest to również czas, w którym wiele kobiet dokonuje zmian w swoich codziennych zwyczajach, które mogą mieć wpływ na ich wagę.

Na przykład, po wyjściu dzieci z domu niektóre kobiety nie są tak zajęte w ciągu dnia nie wykonywaniem czynności fizycznych, jak noszenie artykułów spożywczych, podnoszenie koszy na bieliznę i inne prace domowe.

I wiele kobiet zaczyna cieszyć się pewnymi wolnymi zajęciami, które mogą przyczynić się do zmian na wadze – jak jedzenie na zewnątrz częściej, ciesząc się dłuższymi wakacjami, lub zastąpienie lekkoatletycznych hobby bardziej siedzących.

Oceń swój styl życia, aby mieć pewność, że zmiana Twoich codziennych nawyków nie wpłynie na Twoją wagę. Zastanów się nad zakupem urządzenia do śledzenia aktywności fizycznej, aby dowiedzieć się, ile kalorii spalasz każdego dnia i upewnić się, że Twój bilans energetyczny nie stracił na wartości.

Możesz nawet ocenić swój wydatek kaloryczny w ciągu dnia i dodać aktywności w czasie, gdy masz tendencję do bycia bardziej siedzącym. Proste zmiany mogą mieć duży wpływ na Twój metabolizm.

Zrestartuj swoje zaufanie

Czy twój wiek wpłynął na twoją pewność siebie? Czy czujesz się mniej zadowolony ze swojego ciała? A może nadal czujesz się pewna siebie i seksowna, gdy jesteś w pobliżu młodszych kobiet? Wierz lub nie, Twój poziom pewności siebie może odgrywać rolę w Twojej zdolności do schudnięcia.3

Pewność siebie i utrata wagi powyżej 40 roku życia
Seksapil i pewność siebie nie muszą z wiekiem zanikać. Wiele kobiet mówi, że ich 40 lat to najseksowniejsza dekada. Często w tej dekadzie kobiety doświadczają odnowionej pewności siebie, sukcesu zawodowego i bardziej dusznego poczucia siebie. Dlaczego więc nie wykorzystać tego na swoją korzyść?

Jeśli próbujesz zmienić kształt swojego ciała lub schudnąć w wieku 40 lat, odnowione poczucie pewności siebie i sex appeal pomoże Ci osiągnąć swoje cele. Może być łatwiej dbać o ciało, które cenisz i kochasz, niż o ciało, które uważasz za z natury wadliwe.

Samowystarczalność (Twoja wiara w zdolność do osiągania swoich celów) jest również ważnym elementem Twojej podróży odchudzania. Poświęć czas na prowadzenie dziennika, w którym uznasz swoje doświadczenie, osiągnięcia i talenty. Zastanów się, w jaki sposób Twoje doświadczenie życiowe i wyzwania, które przezwyciężyłeś, mogą pomóc Ci stać się silniejszym podczas podróży odchudzającej. Utrata wagi po czterdziestce staje się nieco łatwiejsza, gdy przypominasz sobie o mądrości, którą zdobywałeś przez lata.

Nie ignoruj ustawienia celów

Najważniejszym pierwszym krokiem do ustalenia planu odchudzania jest usiąść z piórem i papierem. Dlaczego? Dobrze opracowany plan utraty wagi zaczyna się od celu.

Twój cel utrata masy ciała będzie kierować swoją podróż utraty wagi i pomóc Ci utrzymać się na torze, gdy będzie coraz trudniejsze. Mniejsze cele behawioralne (takie jak jedzenie 2 do 3 porcji warzyw dziennie) mogą pomóc Ci osiągnąć większy cel utraty wagi.4

Nie wiesz, jak ustawić potężne cele, które dają rzeczywiste wyniki utraty wagi? Naucz się ustawiać cele SMART. Cele SMART są konkretne, mierzalne, osiągalne, istotne i określone w czasie. Są one wykorzystywane przez liderów biznesu i trenerów motywacyjnych, aby pomóc każdemu osiągnąć większy sukces.

Jeśli chcesz, aby Twój plan odchudzania działał, zacznij od sesji wyznaczania celów SMART. Zajmuje ona tylko 30 minut lub mniej, aby skonfigurować i zapewnia mapę drogową dla całej swojej podróży utraty wagi.

Zacznij wpisywać wyszukiwane hasło powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać. Naciśnij ESC, aby anulować.

Wróć na górę